Andra Avenyn, 21 sep.

Usch. Hmm, varför känns det som jar börjar många av mina inlägg med 'usch'. Eller, det gör jag nog inte, isåfall så kommer jag inte göra det mycket mer.
Men iallafall, tillbaka till det som är usch. Jag saknar Andra Avenyn. Det har fan gått grovt länge tycker jag. Hela sommaren. Men om två dagar är det exakt en månad kvar. 21 september, 20.00 svt 1. Fan vad helt sjukt najs det kommer bli. Och nu längtar jag så mycket så jag är inne på deras sida och kollar allt som kan tänkas vara kuligt, alltså kollar jag in allt. Heheh, men vadå, seriöst, det är ju bäst. Det har jag alltid tyckt.
Nu blir det lite seg grejs, men jag kommer ihåg, det måste varit typ förra sommaren eller något vet inte när det var. Jag kollade på tv. Och då var det något casting program, det var kanske, tio-åtta ungdomar som spelade massa olika teatrar och sånt och så skulle några väljas ut, men jag såg bara lite av ett avsnitt. Men sen nu på senare tid har jag kommit på att det var andra avenyn castingen jag såg. Och jag kommer ihåg Anders därifrån, han som spelar David. Japp, vääldigt intressant för er.

Sjukdomen är väl like helt över. Vaknade imorse och hade sjukt ont i halsen, så jag skippade skolan. Men sen var det lika lugnt som igår, tillochmed bättre, så det är bara på morgen det känns något som inte ens är typ, eller nått, skumt.. Men imorgon blir det skola iallafall. Och juste, Cim skulle ju få reda på idag om hon får gå förmiddag. Måste smsa henne, nuuuuuuu ! :D

vi hörs sen mina små, hm, jag kommer inte på något bra :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0