faakk

bajs. jag saknar linn. det var najsigast när hon ringde idag. och hon var absolut först att säga grattis. det är ju det som är sjukt najs. att vara först, och det var hon. den enda också. skulle det vara jag, jag gör det hela tiden, direkt, det är ju najs. men ska inte vänta. linn är söti, <3

nu har jag like 5 minuter kvar tills bror min ska sitta. fakkkkk. men får väl gå och typ lyssna musik, eller sova. måste ju vänja mig vid tidiga tider nu eftersom skolan börjar på tisdag. sämst. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Linn Åkesson

ååååh du är sötiii <3

klart man ska vara först (a) det är en ära!

lovelovelovely you <3

2008-08-11 @ 15:31:27
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0