090503

Har precis tvingat i mig en jobbig frukost, den var inte så god och för mycket. Fast en macka var god, den med sylten från London. Gosh, så gott med sylt på rostad macka! Det var ju det enda som fanns i London, så jag började gilla det efter ett tag :D
Nu kollar jag på Diary of Good Charlotte, på Mtv, men texten har hamnat fel så det blir jobbigt, för jag känner mig tvungen att läsa texten om de finns någon, så allt blir konstigt :/
Ska fixa färdigt på datorn, sen ska jag göra massa läxor. Vill helst börja med de lättaste, men jag måste ju börja med de viktigaste. Så först blir det plugg till religions provet imorgon, skriva en historia grej, skriva två svenska grejer.
Sen har jag två uppgifter som också måste fixas.
Men det kommer bli bra.

Kommentarer
Postat av: mikkiela

Åh sylt på rostbröd är så gott :D

2009-05-03 @ 12:18:44
URL: http://mikkiela.blogg.se/
Postat av: isabelle

En fin svart/vit blomma på höften :D:D

2009-05-03 @ 12:42:45
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0