GOK

Grey's var fiint, men också inte najs. Men mest fint hela tiden!
Nu när sommaren börjar komma, jag blir så grovt sugen på orienteringen igen! När jag sitter på tåget och tittar ut i skogen, och solen skiner. Gosh, man känner och tänker tillbaka, att vara fett pirrig, springa iväg. Solen skiner mega, det blir så jävla varmt och går det bra blir man så jävla glad och kan springa hur mycket som helst! Sen kommer man mot mål och blir fett pirrig igen, åh det är så najs!
Jag tror fan jag ska gå på träning nästa vecka, nu har jag ju liksom skrivit det till Elin, så jag kan ju inte banga nu! ;D
Jepp, nu vet jag inte vad jag ska skriva, känner mig glad, men känns som jag kommer blir ledsen eller något när jag lägger mig i sängen. Det är inge najs, jag vill att det ska vara najs att sova. Det är det, men mindre och mindre nuföritden, det är bara för att någonting annat blir större och större och större. Den kommer aldrig sluta växa<3
All min kärlek till dig söt<3

Kommentarer
Postat av: daniel

jag älskar dig louise <3<3<3 min kärlek till dig e obesrkivlig :$<3

2009-05-06 @ 23:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0