I'll be back, when i'm strong enough.

Daniels mobil är fucked up, hatar den. Står att mina sms inte kommer fram.,.
Jag hatar att bo hemma, bor man på ena stället är det bråk. På andra stället, lika mycket bråk. Fy helvete asså. Jag vill flytta någonstans där allting är najs om man kan må bra hela tiden.
Sen vill jag slita ut min hjärna just nu fram tills jag har glömt det här. För det är för mycket, alldeles för mycket för att jag ens ska kuna säga det. Hur ska jag kunna säga det ens. Jag kan ju inte ens tänka på det.
Jag vet inte vad längre, jag vet inte vad jag håller på mig. Är det jag som är konstigt som inte gör sånt?
Fan vad jag har ont i magen. Jag ska nog skita i den här bloggen ett tag.
Jag skriver bara shit, folk blir bara arga känns det som.
Om jag inte skriver något här om hur saker känns, då kommer allt bli bra.
Jag kommer tillbaka när jag har fattat att det är jag som är bäst, snyggaste och allt sånt som jag behöver.
Jag kommer tillbaka när jag vet att dom som skulle skita i mig är dom som är dumma i huvudet, inte jag.
Jag kommer tillbaka när jag är stark nog att klara allt.
Precis allt.
För just nu klara jag ju ingenting.
Så, jag kommer tillbaka.
När jag har hållt allt inne tills det försvunnit och jag kan börja om på nytt. För nu är jag stängd. Och öppnas bara när jag klarar det.
Föralltid.


Kommentarer
Postat av: kp

svar: kan man verkligen säga, helt otroligt, du skulle sätt när vi laga mat ;) hahaha

2009-05-10 @ 22:18:14
URL: http://ponani.blogg.se/
Postat av: daniel

kom tillbaka nu jag saknar dig :(

2009-05-12 @ 21:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0