I just hope I make it out, alive.

Gick inte vidare till sommarjobbet på Grönan, men det går andra tåg som mami skrev, så jag har nu sökt några andra jobb med.
Just precis nu känner jag mig överfull.
Både av all mat och godis jag lyckats proppa i mig, vilket dock är en ovanlig känsla för min del eftersom jag inte har lycktas bli mätt på jag vet inte hur många veckor. Har dock inte orkat kolla upp det, men men, äter när jag är hungrig och tränar, så jag ligger bra till.
Sen också av alla jävla skolarbeten, och jag skämtar inte när jag säger att vi har fått nya prov och läxor varje dag.
Jag har 12 uppgifter. Inklusive några rester, och förberedelserna till nationella muntligt/skriftligt. Nej just det, 14 är det.
14 skol grejer, som i princip ska vara borta/färdigt slutet v 15, alltså 3 veckor (1v. lov).
Jag känner mig så rastlös, jag kan inte koncentrera mig. Jag har så mycket att göra att jag inte kan göra någonting.
Var även hos skolsystern för min hand, mitt stress utslag. Hon satte mig ner och pratade lite. Hon var ganska oroad eftersom jag har haft det i över ett år och det är tydligen farligt för mig psykiskt och fysiskt att vara så stressad som jag är, hela tiden. Dock berättade jag bara om skolan, inte hemma. Och det har nog en större del än jag själv vill inse, kanske därför jag inte vågade säga något?
Fanns bara en jag kunde prata med det om, men den personen har inte tid för mig längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0