The infection must die

Usch en riktigt dålig dag och jag mår pissigare än piss.
Det är jävligt tur att den här veckan innehåller 5 konserter om man räknar ihop alla. Först Taste of Chaos på onsdag med Isabelle! Där ska Distrubed, Papa Roach, Buckcherry och Halestorm spelaaaaa! Kommer fan dööööö :D
Sen på lördag är det dags för Avenged Sevenfold med Cecilia! Gryyyymt!
Titta, jag blir genast helt glad och hyper av att skriva om konserterna! Finns jävligt få saker som får mig att bli så lycklig och må så bra som konserter gör!

Men det är en annan sak som gjorde min dag idag, fick nyss ett sms från Rebecca, och hon har fått KÖRKORT!!! Snacka naaaaaaaajs! MEGAGRATTIS IGEN! :D :D <3

Kommentarer
Postat av: becca

JAAA! TAACK! :D<3

2010-11-15 @ 17:13:58
URL: http://rebesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0