Whip my hair

Lyckades tvätta imorse, och känna mig liite lycklig över allt. Även fast jag somnade runt två igår, men det var det värt med najsiga sms.
Men nu ringde jobbet, och nya schemat för december är fixat. Mån: 16-21. Tis: 17-23, varannan vecka fredagnatt: 20-04, varannan lördag: 10-16. Lättare med bara tre dagar i veckan då, men jag vet fortfarande inte om jag kommer orka det. Eller nej, jag kom precis på att jag inte kommer orka det, min livsglädje har helt och hållet varit borta senaste veckan jag jobbat, och jag kan inte jobba helger/nätter om det är konsekvenserna...
Nej fan, pallar inte lägga ut mer negativa saker på bloggen, speciellt om jobbet.

En cool video blir det istället!

Kommentarer
Postat av: mikkiela

:( du måste säga upp dig! <3

2010-11-14 @ 18:39:17
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0