If I could find you now, things would get better

Somnade 22 igår, vaknade 5.30 imorse. Åkte med mami och klippte oss och jag fixade utväxten, men vi var på ett ställe därdet var lärlingar, så jag fick sitta i 3 fucking timmar. Hann precis till skolan! Köpte även bikinin som jag velat ha aslänge! Bild imorgon, efter mösspåtagningen!
Nu ska jag nog gå och lägga mig, känner att febern blir värre igen. Har haft sjukt läskiga och konstiga feberdrömmar senaste nätterna :( Snälla låt mig bli frisk nu, har varit sjuk tillräckligt.

Sjuuukt skön tjej! Tror fan jag ska börja köra på det där! Någon som är med mig?!

Kommentarer
Postat av: mikkiela

hahahhahahaha dör, bästa grejen ever! <3

2011-04-29 @ 11:55:12
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0