NeuLash!

WOH! Skrev för ett tag sen att jag skulle börja med NeuLash! Well, har ju läst på bloggar överallt hur det äger, och hudterapeuten sa det med. Kan bara säga en sak: DET ÄGER! Det fungerar verkligen. Jag måste dock medge att jag slarvat liite, man ska ta varje kväll i en månad, jag har missat nån dag ibland men har väl hållt på över en månad.
Har märkt att när jag inte har smink är ögonfransarna uppåt och böjda liksom, helt sjääälva. Men märkte mest i fredags när jag sminkat mig, såg seriously ut som lösögonfransar!!! Och jag som alltid böjt mina fransar innan mascaran, no need anymore, de är fan mer böjda nu! Hann inte ta bild så visar nästa gång jag sminkar mig!


Kommentarer
Postat av: Helena

tack snälla. den känns nyttigare iallafall, haha. ska vi följa varandra på bloglovin :) ? kram

2011-09-04 @ 21:27:54
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0