Utkast: Åh ! ...

Åh ! Sitter fan och cryar för jag har så jävla ont i ryggen. Vafan liksom. Jag har ju inte gjort något som jag inte brukar. Gah, jag har så in i helvetes ont! :''''''(  Och såndära Zon hjälper fan inte kan jag ju säga! Åh, är typ hungrig, men har så ont så jag mår illa. Kan inte äta.

Ska nog gå och lägga mig och läsa i min bok som jag fick av Ingela på avslutningen. Det är så förjäva hemsk så jag har gråtit flera gånger. Och den är ju självfallet sann. Jag blir så arg och irriterad på hur sånt kan försigå. Jag har bestämt mig för att försöka göra såna grejer bättre när jag blir stor.

Och Linn sööööt. Du gjorde min dag! Helt underbar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0