Beyoncé-If I Were A Boy

Jag har tråkigt så ni får stå ut med det här :P

Kolla videon, Beyoncé-If I were a boy.  och självklart fuckar internet så jag kan inte länka videon >.< ni får kolla själva^^

Men iallafall, den heter ju if i were a boy. Och under typ hela videon så ska hon, beyoncé, föreställa killen i förhållandet och han tjejen. Asså beteendet. Och sen i typ slutet när hon sitter där och han står där, och hon ba: why are you so jealous? it's not like i'm sleeping with the guy! Sen säger han samma, då byter de platser och han blir killen igen och säger: i said, why are you so jealous. it's not like i'm sleeping with the girl! Sen blir lyriken annorlunda också och hon är tjejen.
Ja, jag har tråkigt och jag märkte det här först den här veckan, fast jag hade sett den massa mega gånger förut! :P jag tycker iaf det var lite coolish xD Oooch, låten är groooooovt bra! Någon som råkar ha den? (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0