vad skulle ni tänka?

Vad tänker ni om jag skriver att jag tydligen växte upp med någon som kunde sitta i fängelse för vad hon gjorde mot mig?
Vad tänker ni om jag skriver att jag är så otroligt arg, besviken och ledsen över att ni båda visste men inte gjorde någonting?
Vad tänker ni om jag skriver att jag blir lika livrädd varje gång jag ser henne?
Vad tänker ni om jag skriver att hon har förstört mitt liv, hon har gjort mig till någon som jag hatar. Hon fick mig hata mig själv. Hon fick mig att bli någon som nu hela tiden förstör allt bra jag tillslut fått.
Vad tänker ni om jag skriver att hon på riktigt hade dödat mig. Jag var ingenting. Ända tills den dagen som jag för första gången grät glädjetårar. Den dagen jag aldrig, aldrig kommer att glömma.

Den äckliga, jävla fucking horcpfittbitchen som jag föralltid kommer hata!

Du sa att hon kunde sitta i fängelse för vad hon gjorde mot oss, jag garvade, det hade aldrig gått upp för mig att det hon gjorde var fel, jag trodde väl bara att det var mig det var fel på.

Vad skulle ni tänka om ni visste allt, allt?


Kommentarer
Postat av: Cecilia

horcpfittbitchen



jävla sjuka ord du kommer på när du är arg.



:*

2008-11-30 @ 23:50:03
URL: http://minimumwage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0