ensam, fetto fast jag är smal.

Gah, slutade tio idag för naturkunskapsläraren var typ sjuk. Och sen hörde jag oscar på svenskan att han slutade efter den lektionen och han går i min franska grupp liksom. Så jag frågade, och yes, ingen franska. Najs som fan. Haha, Gino satt brevid mig och var typ helt hyper över att vi slutade efter svenskan och shit, kuligt.
Och på rasten sprang jag ut och drack sen satt jag i klassrummet och spelade tennis spelet som jag har blivit besatt av. Då kom Gino och ba vad gör du?, det där, det har jag klarat ! :D
ofta, jag suger verkligen på den  här finalen som jag har fastnat i. :P
Svenskan sög egentligen ganska hårt, vi höll på med beskrivningar. Först läste vi lite om Ronja Rövardotter. Pahaha, brun kalufs lolades det åt åt höger. Sen skulle man intervjua varandra och skriva en beskrivning av det. Jag fick jobba med Malin som jag typ inte känner. Så fråga vi massa grejs, så blev det at jag orienterade och tydligen hade hennes farsi gjort det^^ Sen hitta vi på en fråga om vad man ville i framtiden. Så jag sa att jag ville hjälpa människor, typ psykolog. Ha, jag med ! sa hon då. Kuuuligt :) Sen var det grupparbete, kommunismen. Det sög hårt.

Så när skolan var över drog jag till sl center grejset där vid östra för att fixa mitt busskort så nu har jag dygnetrunt all the time grejs. :) Sen bar det hem, och nu tråkar jag som vanligt. Har precis käkat massa choklad, usch, och jag som tänkte träna idag. Det vet ju alla att så kommer det inte bli.
Och jag känner mig ensam. Och jag saknar min broder. Ha, det är fan komiskt, vi typ bråkar mega, men han är ändå seriöst helt bäst. (jag lyssnar på danish-le igen. min bror kan typ hela låten, den är bra) Han är på fotbolls läger tills på onsdag eller torsdag. Jag hoppas verkligen att det är till på onsdag, för tydligen ska morsi jobba natt på onsdag och aldrig att jag vill sova ensam :|

jag vet inte vad jag ska göra med allt jag måste göra vill göra, inte vill göra. jag vet inte vad som händer, fast det händer ju inget, så det finns ju inget att göra. :)

kan någon komma och ha roligt med mig. jag har bara tråk hela dagarna, ofta det ska vara såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0