klösdngipserhtjnsbogä

Gosh. Datorkunskap my ASS! :@ Fattar inget av vad som står på den där betygs grejen! Och hittar inget som jag fattar något av på internet heller! Fiitta, bara hoppas att hon är lite schysst eller något. Men fan jag vill bara gråta.
Och fick ett mail att engelska läraren tydligen kommer vara sjuk till på fredag, så jag måste till skolan på tisdag nästa vecka och redovisa! Shit fuck! Och sen var det tydligen ingen digital bild idag, så det ska göras på fredag, efter den icke existerande engelska lektionen, palla vänta!!!!! Jag vill bara gråta.
Palla skolan! bajs.

Louise är väldigt snäll. Hon har smsat med mig hela kvällen. även fast mina säkert blev helt fucked up beroende på mig och att det fick mig att skaka som ett shit sjgnsg. Japp :D Louise är iallafall bra. mig hjärta henne <3

Så nu ska jag gå och borsta tänderna, lägga mig i sängen, gråta en skvätt, sitter ju här och håller allt inne, eller så gör jag något annat. Känner mig så lame när jag gråter, men några andra alternativ är inte möjliga.
Jo, kanske knarka sad musik som jag inte tagit bort än så länge, för jag vet att det behövs för stunder som denna.

Thats life, och jag tänker inte skriva något mer om något. Jag ska prata, inte hålla på och skriva, jag behöver prata IRL så att det inte fuckar.
jag ska förhoppningsvis träffa louise imorgon efter jag slutat och hon börjar, typ en timme? får man nån att prata med iaf<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0