wanna beeee ON TOP?!

Ouf,  datorkunskapen, jag kan få MVG :D Och jag ska haaaa det! Ska bara fixa några grejer tills torsdag, då den kursen slutar :)
Samhälls lektionen var inställd, palla vänta en timme på franskan^^ Men sen typ tjugo minuter innan så gick jag upp och satte mig utanför, sen kom Evelyn och sa att det satt en lapp på dörren; Fr 3 S92 Baaajs, palla gå höööögst upp i det där mega huset! Gosh. Sen satt hon och jag där och väntade och väntade, tillslut var vi fem (typ de enda som går längre) där utan läraren som kommer sen, brun som faen!

Sen pallade jag inte vänta en timme på tåget så jag drog till täby för att kanske förhoppningsivs se om väskan jag sett tidigare var kvar. Letade som faaaan! Sen hitta jag den inte :(:( Men vafan, letade mer under rea högen med väskor och där låg en annan, ful, fortsatte kolla och hittade den! :D:D Bild sen kanske ;)

Hann bara se ett avsnitt av V.M idag men det var bra endå :) Ska se till att kolla The Hills sen också eftersom jag glömt några dagar^^ Och så ska jag nog läsa igenom engelska grejen så jag kan, ifall att det skulle vara så att vi kommer redovisa imorgon, fast min grupp har inte gjort så mycket, men det har varit mycket annat^^ Jag dampar om läraren dampar, plus att jag kommer dampa om läraren dampar för att en i min grupp inte vill redovisa.

Nu ska jag kolla lite Top Model, sen byter jag nog till One Tree Hill, det var länge sen :P

och jag är glaaaad, att det är fredag imorgon!!!!!!!!!!!!!!!! :D Puss på louise som verkar lite extra nere nu <3



Wanna beeee on TOOOOP?! ;D

Kommentarer
Postat av: isabelle

jag kollar alltid på top model/oth :D:D

Du kollar väl nya top model :D? Säsong 11!

2009-01-08 @ 17:09:53
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/
Postat av: isabelle

HAHA! Men dom andra är taskiga mot "henne" ju ;( Aaaawh. A

naleigh(?) ÄR LÄTT SNYGGAST!

2009-01-08 @ 17:46:07
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/
Postat av: isabelle

jo hon är soet! Men ser lite för pojkig ut:o xD

2009-01-08 @ 17:59:10
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0