Woohoo

Helgen har varit underbar! Den har tillbringats med min sötaste älskling Daniel! <3 Ooooh, så jävla najs :$ Finns inget bättre. :) Vi har det alltid bäst. Drog först hem till honom i fredags efter skolan, sen på kvällen taggade vi hem till mig. Köpte med oss godis hem :D Sen spelade vi spel och försökte kolla film, och körde ett annat spel eller vad man kallar det. Bäst<3 Igår åkte vi hem till honom på eftermiddagen och hade det ännu mer bäst :D Och idag fick vi tårta :O :D Nice price! Och jag längtar mega tills på onsdag, jag tycker det är så sjukt, det har gått mega fort men det har alltid varit den bästa tiden i mitt liv <3

Imorgon är det idrottsdag, fast jag ska spela curling. Känns inte idrottigt, fast jag har ingen aning om hur curling går till^^ Men får nog lite sovmorgon iallafall :D Och på tisdag är det bara en snabbis in till skolan för engelska redovisningen sen är jag ledig resten av veckan :D:D Wooohooo :D
Juste, skulle henka med morsan imorgon på en visning av en lägenhet i danderyd.

Kommentarer
Postat av: daniel

du är bäst baby <3<3 puss på dig <3

2009-01-18 @ 22:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0