Bruna pannkakor och andra bilds.

Pannkakor blev det! Denna gången prövade jag och mami att i lite av smeten blanda i vaniljsocker! Förjävla gott luktade det, men ingen mer smak än vanlig pannkaka uppstod. Sen tog jag fram O'boy, vispade ner det i lite smet, bruuuuuna pannkakor men tyvärr ingen najs choklad smak. Men jag tog fram min älskade chokladsås från kylskåpet och hade på, det blev gott det! Mihih :)

ohyes, ni önskar ni var här aight?


innan vi skulle till mina kusiner förra veckan


väntan på buss mot Grönan






GODNATT

Kommentarer
Postat av: daniel

jag önskar jag var där :):)<3

2009-07-30 @ 23:43:05
Postat av: isabelle

sv: äääh, be nån köpa ut lite najs cider och dra ut kompisarna till ett berg! :D försök att fira bara :D

2009-07-31 @ 18:53:34
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0