*host*

Blä! Jag blir sjuk ca en gång om året, tro det eller ej! Men när det väl händer, då händer det! Förjävla sjuk blir jag, och det är verkligen inte kul kan jag berätta! Men jag antar att jag ska vara glad att det då bara händer en gång om året... Lite roligt är det också att det var precis runt den här tiden som jag blev mega sjuk förra året, haha. Men fyfan, jag pallar det inte längre! Seg som fan och shit, men nu har hostan kommit, och det andra är mestadels borta, så jag kommer nog vara frisk till Turkiet i helgen iaf! Men är så stressad och shit, hinner inte bli frisk, vet inte hur jag ska göra med skolan imorgon heller, åker kanske bara in till franskan, sen ska jag iaf träffa Daniel, ska handla lite för mina presentkort! :D
Det är något att se fram emot, och mer är skolavslutning på onsdag, tårta på onsdag, sova länge på mornarna, vara megamassa med Daniel, gaah, vill ha sommarlovet NU!


Kommentarer
Postat av: daniel

tycker fett synd om dig som är sjuk :(:(:(<3

2009-06-15 @ 23:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0