besatt historialärare och jättekukar

Asså okey, behöver lite glada saker nu, så jag tänkte skriva om de skumma/roliga lärarna som pratade idag^^
Först var det någon snubbe som heter Dario eller något, han har typ historia. Gosh! Snubben var ju helt sjuk. Förvånades faktiskt liite att han kan/får vara lärare. För det första så snackade han så otroligt fort och lite mumligt så man hörde inte allt, så det första jag tänkte var att jag inte skulle kunna ta den kursen för jag skulle inte fatta någonting^^ Och utöver det sprang han omkring överallt och såg ut som en besatt, ja, jag vet inte vad. Men han såg besatt ut, han böjde liksom ner huvudet när han kollade på någon. Ja, helt sjuk men ändå rolig :'D
Nästa snubbe, lol. Trafikkunskaps läraren, först börjar han med om hur mycket män älskar bilar. Och att det värsta sättet för en kvinna att såra en man är att säga att han kör förjävligt typ. Haha. Sen, då börjar han snacka kukar. Fast mc grejs. han säger att han typ älskar att sätta sig grensle över en stor jätte kuk, alltså motorcykeln, sen så kör det upp en till brevid, och så ba ställer den sig upp (mc:n^^) ändå fram tills nästa rödljus. Och den som står upp längst är bäst ;)  Haha, jaa :P Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Dario

Ouch!

2010-12-06 @ 15:58:54
Postat av: Louise

sv: Ta det som något positivt, efter första lektionen med dig var det lätt att säga att du är bästa läraren^^

2010-12-07 @ 02:18:26
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0