You don't know how sick you make me

Jag måste bara skriva det här shitet
För jag känner mig bara så arg och grovt äcklad.
Jag satt i datorsalen i min skola idag, så sitter några killar på andra sidan salen.
De kollar massa bilder på facebook, av tjejer...hm, surprised?
Aboooow, hon har boobs brushan!!
Hon e tjockt ful!
Neeej man hon har najsiga boobs fan!
Ah, men kolla den här tjejen! *visar en annan tjej*
Oooooh, boobs!
Kolla henne, jag adda henne på facebook för hon va fett snygg!
Jag ska knulla sönder henne! ;D
Nej man , du har ingen chans på henne, men det har han *pekar på nån*
HAHAHAH

Är det bara jag som, jag vet inte ens vad. Jag tycker bara det är helt fucking makalöst sjukt. Är det grupptryck eller har de bara inget vett i sina fula skallar?
Ja, självklart kan man tycka att en person ser bra ut, är snygg. Men allt handlar väl inte bara om bröst, och vem som får knulla tjejen med störst pattar? Det är så grymt avtändande att höra sådant från killar, och skulle jag haft min pojkvän kvar skulle jag vetat att alla killar faktiskt inte är så. Men, ja, jag är faktsikt inte så säker längre.
Men jag slutar aldrig tro.
Men det jag hörde i den där datorsalen, det var bara förjävligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0