Samband? Sammanträffande?

Haha, jag har typ väldigt tråkigt o så uppstod värsta sambandet eller vad man ska kalla det och nu ska jag skriva om det, eftersom jag som sagt har tråkigt, + att det kmr en rolig video.

Först är det så att Andra Avenyn kmr med ett webbprogram, lite extra från AA, har idag kollat igenom de castingar som var o där fanns en snubbe vid namn Anton o han gick vidare. Sen går jag in på blogovin o läser bloggar, läser Tyras blogg, hon länkar två bloggar, en vid namn Dennis, och så kollar jag runt lite där o han länkar o är kompis med denne Anton från AA serien (Riverside). Så så kolla jag in hans blogg som han snacka om på castingen, och såg även den roliga videon som han gjort.


http://www.anton-g.blogspot.com/

Lol, världen är bra pytte liten ibland,eller, Sverige^^
Btw så märker väl alla vem han försöker härma i slutet :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0