Helgen!

Lördag morgon, jag o mami drog o tränade. Hem o fixade mig, gick o mötte Louise vid tåget, hem till mig o sen till centrum. Där fixade vi bl.a. klock armbandet på klockan jag fick av mami i påskägget, mega fin!

Sen blev det lite mer också:
stjärnan är mega favorit, fan vad jag älskar stjärnor!


strumpbyxorna är inte svarta bakom ränderna, utan typ, genomskinligare.
Vi såg också lite roligt folk i Täby, men det är inget vi tar här ;)
Vi drog till Ica för ingredienser(?) till morotskaka och bröd!
Very much good:
steg 1, välj en STOR skål, du vet aldrig hur mycket degen till brödet kmr jäsa -.-


resultatet blev iaf GREAT!

Morotskakemuffinsmedmegagodglasyr!
klicka

Sen blev det tv o sen film, Hypnos, skummaste filmen ever, fattade NADA.
O imorse åt vi det goda brödet, sprang till bussen, gymmade, halvsprang till tåget. Åkte tåg, sprang till ännu ett tåg, som var fel, så **gubben blev piss sur på oss. Så då skulle vi ta bussen istället, men bestämde oss för att ta tåget ändå, så när vi skulle resa oss på bussen så börjar den köra! Men det var en snällis som körde så vi fick hoppa av, sen blev det tåg hem. Tack för en as bra helg där jag har fått må bra :)

Kommentarer
Postat av: mikkiela

Å FINASTE KLOCKAN <3 (ringarna också, avis)

2010-04-11 @ 18:25:12
URL: http://mikkiela.blogg.se/
Postat av: Louise

Taack själv vännen:)<3

2010-04-11 @ 19:39:23
URL: http://icebabyice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0