But if we did

Okej, vi kör lite fast om jobbet nu då! Burger King Odenplan, jobbade min tredje dag idag! Första dagen gick det sakta, hittade inte allt på kassan och visste inte hur vilken burgare såg och osv... Drygt som fan då det är stress på hög nivå där ibland! Men idag var tredje dagen och jag stod ensam i kassan, och det gick fan asbra. Visst ibland hittar jag inte vissa saker, eller glömmer var man hittar det, men om jag lärt mig såhär fort på 3 dagar så kan man ju bara tänka sig vad som väntar om nån vecka/månad! Men det är jävligt jobbigt när det blir typ "rusningstrafik", då är det mycket att göra, spring hit och dit! Men trevligt folk och det känns riktigt bra. Förutom att man får ont i fötterna, när man kommer hem, för det är då man kan slappna av och känna efter^^
Blir jobb imorgon med även fast det inte skulle det, men bara 12-16 så det är chill, sen ska jag typ träffa en "kompis" som jag lärt känna på internet, i någon park, om det inte regnar, men då skulle det tydligen ordnas med en nödplan ^_^
Nu kommer strax Cia och Cim, och sen kommer Miccis så ska vi ha lite filmkväll och bara ha det naaaaajs!

JAG FYLLER ÅR OM 3 DAGAR FAAAAAN! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0