Dag 3-4!

Tisdagsmorgon, upp tidigt då med för att jobba. Var där till typ 3 igen, sen drar jag och Pernilla och käkar ute igen, sen hem till henne för att sova, som vanligt ;) Välbehövligt, sedan blir det dusch och fixa sig, knäcka några bärs och lyssna Volbeat! Det var ju idag det gällde, idag var det crusing!
Drog iaf ner till innergården igen, satt där ett tag, sen blev det att dra ner til Sibylla/macken, där träffa vi massa anant folk, och det var en jävla massa poliser så bara gömma drickan^^ En av Pernillas vänner Sandra lärde jag även känna lite bättre, grymt skön tjej! Men sedan drog en av hennes vänner,o han hade tydligen hennes grejer i sin bil, så det blev ett jävla liv o han va sur, så tillslut fick jag, Pernilla, Sandra och sen en kompis till henne: Ante(?) börja gå mot travbanan för att hämta hennes saker, så vi gick där i mörket och hade det najs. Får sedan skjuts av någon random då vi inte hittar, fixar hennes grejer, jag bangar på vadet jag slagit vad om med henne, men han var fan för ful! xD
Ante åker hem, så jag, Pernilla och Sandra går tillbaka till stan. Raggar till oss några killar påvägen, men dom banga. Pernilla hittar sedan några hon känner, jag går dit och försöker sno en hatt men får kindpussar istället? Kuligt folk där, men sedan ska jag och Sandra gå och träffa en kompis till henne på andra sidan vägen, går förbi killarna från igår, säger att vi kommer tillbaka, träffar hennes kompis, som dissar mig när jag försöker säga hej så jag drar. Men sedan smsar han Sandra hur mycket som helst om att hon ska komma tillbaka med sin snygga kompis, mig. Varför så cp från början då lilla gubben? -.-
Tar med mig Pernilla och går till killarna från dagen innan, så hon sätter sig vid snubben hon träffa, Jonatan, och jag pratar med han jag träffa, Mattias. Sandra kommer, och vi alla bestämmer oss för att dra hem till dom igen.
Kommer dit, en av deras killar däckar, sitter lite på deras balkong, Pernilla o Jonatan har det mys, Sandra och den andra kompisen till dom som inte däckat dansar, och jag o Mattias hittar på lite andra saker^^
Därifrån drar vi väl vid 4 sen kanske, hem och sover, upp o jobba på onsdagen, tills mitt tåg går 12.53.

Förjävla lyckad resa, vill typ tillbaks liksom, men nästa år!
Kan ju sammanfatta det som att man sov typ max 4 h varje natt, o eftersom man sov så lite hann man inte bli bakis= + då vi jobbade dagen efter.
Så kul, för vi typ sminkade oss på kvällen, hade det hela kvällen, sov med det, jobbade med det, bytte smink sen nästa kväll igen. Samma sak med sömn typ, blev sömn efter jobbet istället!
Drar iaf dit upp igen på fredag då Pernilla fyller år på tisdag, så blir fest hos henne fredag och krogen lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0