Right in to ashes

Har varit mega skönt att slippa skolan idag, sova lite längre, ta det lugnt. Tänka igenom allt som finns att tänka på just nu.
Känner mig faktsikt ganska bra just nu, inte så stressad eller oroad. Även fast det finns mycket kvar, men har iaf allt under kontroll nu och är färdig med några läxor idag, och imorgon ska jag ta med mer info från skolan och fortsätta med de 2 viktigaste skrivuppgifterna så det blir färdiga!
Är väääldigt konstigt nog ganska taggad på att allt ska bli färdigt och bli bra! Inte vanligt för min del, och känner jag mig rätt kan detta glada humör och positivitet vara borta imorgon, men jag ska göra allt för att detta ska hålla i sig!
Nu ska jag skriva lite, sen blir det nog en paus med The Hills och The City :)

Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Köptes för cirka en månad sen skulle jag tro :)

2010-01-13 @ 21:12:34
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0