Life aint nothing but a slap in the face....RAT RACE

Precis hemkommen från Hallå Åkersberga, endagsfestivalen, helt okej där, najs musik och människor. Dock kan jag ju inte hjälpa att må lite dåligt nu, men skit samma.
Isabelle var iaf här några dagar, asnajs om du frågar mig. Alltid kuligast med henne.
Imorgon blir det att åka till Pernilla, ja fy fan vad det behövs. Dra iväg och bara ha det bäst. Kommer hem sen på onsdag eftersom jag börjar jobba på torsdag! Nervös och taggad, måste ju klara av att provjobba några dagar så jobbet är spikat, men jag ska vara bäst.
Nu har jag såklart inget att göra, allt känns bara jävligt cp ensamt och tomt när man sitter här i en ensam lägenhet, hatar det verkligen. Enda man kan göra är typ äta känns det som, men åt på Donken med Cia och Daniel så är ju fan proppmätt redan...Skit samma ska inte fortsätta klaga här iaf, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

He, jag vill ha Nutella. Sjukt irriterande när vi har det hemma :(



Vi borde ha filmkväll hos dig nästa helg eller något när du inte jobbar :D<3

2010-07-31 @ 23:17:22
URL: http://heartinatlantis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0