Sick and tired

Jag är jävligt sur, samtidigt som jag är jävligt glad, för att sluta få mig glad kommer nog bli svårt den här sommaren, men att jag skulle vara sur samtidigt som jag är glad är nog inte så svårt när det gäller den här saken. Eftersom det inte är första gången heller. Men det är ju så, att jag tycker, att ens eget rum, det är ens eget rum. Därför ska ju ingen annan gå och flytta på saker, ta bort saker och liknande, eller har jag fel? Det finns ju en anledning till att man har det som man har det, just för att man trivs med det. För att man gillar när just den där saken ligger på den där platsen, för att dom där sakerna som ligger framme får det att se ut som mitt rum, och inte som vad som helst där det ska vara pefekt.
Mitt längtande efter ett eget place minskas ju verkligen inte av detta, men med min uträkning och så blir det iaf ungefär ett år kvar hemma, kommer jag sen ut i världen så blir jag ju inte kvar i detta rummet iaf. Sen får man ju se vad som händer när man kommer hem.
Men under tiden, ja, jag är så trött på det att jag nu ska ta bort allt som ligger framme, inget behöver synas. Då kan ju inget ändras av utomstående?


Kommentarer
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2010-07-08 @ 07:48:57
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0