Don't call my name

Igår bar det av till Vallentuna för att fira att studentsnubben vid namn Daniel! Kvällen startades iaf med ungeför 100 myggbett på just bara mitt vänstra ben! Men men, sen bar det av in och det blev kortspel och jag har aldrig och massa annat. Senare blev det bara ännu bättre, men som vanligt så ska det alltid fucka ur ändå för mig. Dock tycker jag det är tråkigt att folk inte vågar satsa. Ännu värre när jag senare för höra något annat.
Men sen tog jag sällskap hem med nån snubbe från festen som skulle med samma buss som mig, vid 4, as ljust ute! Kände honom inte, och han hade lååångt (längre än mig) svart hår, smink och allt. Haha, lite läskigt, men sen var han världens snällaste och lika gammal och vi snackade as mycket bra musik!
Så jag slaggade vid 4:30 vaknade 06:45 och sen bar det av till skolan, och nu har jag även varit hos frisören, och nu ska jag skriva uppsats i historia b...

my hair, fick en najs uppsättning också. dock lite för mycket för en vanlig dag, men sover med den så får vi se hur det är imorgon!
btw, köp inte tre s emme(?) schampoo och det bara så ni vet, dom suger tydligen, förstör håret. det gör iofs alla schampoo/balsam från vanliga affärer, så det blev frisör grejs för mig idag, nu jävlar ska mitt hår må lika bra som jag gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0