5 mars

Har skrivit några ansökningar om sommarjobb nu!
Och skrivit ett brev till min gamla brev vän från 5:an som bor i Småland, eller bodde då iaf, hoppas hon har samma adress så hon kan svara! Så de ska postas imorgon. Tänk vad najs med ett sommarjobb också!
Men nu borde jag nog gå och lägga mig, får väl gå upp hyffsat imorgon så jag hinner plugga lite matte innan jag blir upptagen med annat :)
Haha, och så ska jag platta min mamis hår, fett kul! Märkte idag att hon har hur långt hår som helst, typ ner till halva ryggen! :O Men hon har så lockigt så därför har det inte synts :)
Godnatt på er :)

Kommentarer
Postat av: becca

Åh vad roligt med brev :D Ni har inte haft kontakt sedan dess?!

En gammal brevvän till mig hittade mig på facebook förut xD :D

2010-03-06 @ 08:25:05
URL: http://rebesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0