So come on and fly with me

OUF, kom precis hem från gymmet! Snacka om att jag älskar att träna! :D
Och det finns ju inget dåligt med det! Ett stort plus för mig är att det faktsikt gör så man blir gladare för de släpper ju ut eller vafan man säger någe spec grej i kroppen som gör en glad och jag känner mig verkligen glad just nu!
Dock är jag glad med mig själv, gillar mig själv och är bara allmänt glad vilket är så jävla najs!
Men det betyder ju inte att jag är glad på nån även om den skulle vara dum, men nu är ingen dum :)
Och det verkar som att Linn, Cia och Miccis är på att gå på Lady Gaga? :)
Ingen mer som gillar henne o vill se henne live?
Jag har fan redan gjort de 2 ggr, fett najs!
Nu ska jag gå och byta nagellack och sen äta middag! :)
Jag tror jag strålar nu, och jag hoppas du hjälper mig att behålla det? :)

Kommentarer
Postat av: daniel

Biff-ARn de e du de ;) som aldrig kan vinna vöer mig i armbrytning ^^

2010-03-03 @ 00:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0