There aint no other way

Har hänt sjukligt mycket sen jag senast skrev!
Onsdag kväll, min skiva! Den var jävligt najs och jag hade riktigt kul! Åkte sen hem och Cim sov hos mig, dagen efter blev det chill och sen ännu mer chill. Känns som jag gjorde något på torsdagen men kan inte minnas...
Fredag skola en lektion, sen träffade jag Tom, senare kom Louise. Lördag träffa Tom och sen fest hos Cim!
Den var kul som fan och jag hade det najs där med! Igår var chill och nu sitter jag här med sjutkt ont i magen. Det börjar dra ihop sig i skolan och jag får bara mer och mer ångest. Men jag vet att jag kommer klara det, med början denna veckan.
Inte idag dock, ska skjutsa hem Isabelle från Mörby där hon dragit ut en tand, så jävla jobbigt kan jag tänka mig :( Och ända till Årsta ska jag försöka köra! Sen träffa Louise, det blir berga för piercing, sen skjutsa mami och hennes vän, tillslut hem till papi på kvällen!
Frisk är jag i alla fall nu, vilket är underbart, ännu mer krafter och jag kan fortsätta med träningen!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

DU ÄR BÄST!

2011-05-09 @ 17:14:55
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0