Foooood

Gick faktiskt helt okej igår, väldigt mycket att ta in men jobbar imorgon, utbildning torsdag, jobb fredag!
Somnade som en stock igår, och idag har jag bara städat bland alla papper och skrivit ut allt och fixat det mesta med Frankrike papperna, ska bara se till att boka en hälsoundersökning! Frågade Linnea så nu kommer den inte kosta så mycket som jag trodde först!
Men nu är det dags att laga lite mat, hungrar ihjäl så får se vad som händer med kasslern! :D Skulle dock gärna äta sushi då jag drack misusoppa idag och blev sjukligt sugen på det!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv. Min värdfamilj köper all min mat. Ibland äter jag med dem och ibland själv och jag får ta vad jag vill från kylskåpet. Och finns det något annat jag vill ha så kan jag bara säga till så köper de det åt mig. Som till exempel flingorna ;)

2011-09-21 @ 12:50:52
URL: http://aupairparis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0