24-april

Jaaaaaa, nu har tillochmed jag fixat en blogg! :O Hahahh, nä, men har funtat på det sjukt länge. Verkar ganska kuligt, böhöver nånstans att skriva av mig ofta. Men kommer nog inte bli värsta värsta grejerna här beroende på vilka som läser^^ Eller nej, jag ska fan skriva som jag vill. Inte bry mig om vilka som läser. Dom får läsa på egen risk, rättare sagt NI får läsa på egen risk ;)

Okeeeej, min dag:  (är det sånt man skriver om? HA!)  (( hade skrvit värsta långa inlägget, men det dampade så jag tar det nog bara kort igen :@ ))

Vaknar, vill inte gå upp som vanligt. Klockan sex liksom! Men sen kommer jag på vilka underbara personer som finns i skolan :) Kommer till skolan, träffar älsklingen <3 blir gladast i världen.

Nationella, matte. Det gick helt okej, g iallafall tror jag... Konstigt, nu suger matten, när jag var mindre var det mitt favoritämne. Aja, sen var det tråk, so. Men det var film, lite charmigare. Men somnade tyvärr.

Lucnh sen, Ica och kladdis med Linn. Muums c(:
Svenska sen, segaste texterna. Somnade fan igen, inte bra...

Kompisarna skulle sen flexa så det blev lite häng där^^ Lotta kom, fråga hur det va. Somnade ju igår på no:n också.  Och då kommer hon och ska fråga massa skit. Hon säger att hon tycker jag börjar se, vad sa hon; 'tanig' ut. Sa bara att jag hade märkt lite saker och skulle gå till skolsyster. Men självklart när man behöver henne är hon inte där! Idag då, hon frågar om jag hade ätit frukost, ofta jag hinner det liksom! Hon börjar tjata om att ringa hem, NOWAY liksom. Skolsyster imorgon, måste checka allting, och bevisa för dom, speciellt föräldrarna att jag inte har gått ner så mkt.

Hem, skulle henkat Linn på hennes buss, men fööörlåt, följde med Amie till Ica för lite glass. Hände värsta pinsamma grejen!, visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Allting händer med Amie, men det var kuligt, som faen! :'D

Hem, städa, fixa ny musik. Björn Rosenström in my <3. Höhöhööh. Skulle ha kollat film nu, men lånar nog den av Cia istället. Ska nog sova nu, se om det blir bättre imorgon då. Så ska sleeepa nu!

GOODNIIIGHT.                                                                            jag älskar daniel mest i hela världen! <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Ofta du INTE hängde med mig! :(

2008-04-24 @ 23:17:53
URL: http://cockienut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0