ändring.

det känns som jag har svikit dig,
Talkade med papi. Det var bra, har nog verkligen aldrig sett den sidan av honom. Trodde nästan han skulle säga det, eller nej förresten. Det skulle han inte, men jag hoppades. Det skulle göra såå mycket... Men, jag såg och hörde på honom. Det räckte för mig :) Ja iallafall, så nu måste jag börja fixa upp det här, behöver verkligen bli piggare och shit. Allt skulle bli lättare. Så, från och med nu, inga dåliga grejer.





det är så satans svårt, jag har aldrig haft de här problemet förut.
det har ju alltid varit jag som har varit arg över såna här saker.
kännt mig utanför, hoppats att det fortfarande var jag som var
number one. men du kommer alltid vara number one, men
det finns olika sätt att vara det på. iallafall för mig. <3


Kommentarer
Postat av: Linn

Vem menar du? :/
Gooodie.

2008-04-29 @ 21:23:31
URL: http://cockienut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0