Arn,

Först idag drog jag till sötaste Daniel<3 Och tillsammans drog vi till brottby's fotbollsplan för att checka när min brors lag skulle spela match mot Knivsta. Yeah, gosh, kan ju säga att Fredriks lag ägde dem. Och min bror ägde alla, han gjorde många mål kan jag säga, typ fyra han tappa räkningen sa han ;) :D Jag är sjukt stolt, han är bäst.

Sen drog jag och Daniel till täby för att checka bio. Men chillade lite på Donken först. 6 cheeseburgare och två stora milkshakes. En vanilj, en jordgubb. Shiet, jag har aldrig förut prövat jordgubb, men jag är redan besatt, den var så jävla sjukt god! :D:D Vi drog runt lite, sen var det dags för Arn, vad heter den, Vid rikets slut ?   Den var sjukt najs, men fan ganska sorglig ibland. Men bättre än ettan tycker jag. Och det hände typ väldigt skumma grejer nånstans bak i salongen. Typ efter halva filmen så hörde man ibland typ nån kille som stönade. Det lät verkligen så, och jag satt självklart och garvade så jag grät. Helt crazy. Men det var så, jag vet inte vad, man undrar ju om han kanske var lite speciell, kanske hade tics eller något och gör konstiga ljud. Elleeer, om det kanske var någon som gjorde det lite extra skönt för honom.. Vem vet ;P
Och jag vill bara säga att daniel är det mest underbaraste personen jag någonsin har träffat och någonsin kommer att träffa. Jag är så jävla glad att jag har honom han gör mitt liv, varje dag <3 Det finns ingen bättre, ingen najsigare, ingen som äger alla andra som han gör, ingen snyggare, ingen. Och han är min !    <3





Won't you lift me up
Lift me up or else I'll never stop
Don't you leave me alone
I've been through hell now show me heaven...aaah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0