don't think.

Man kan ju lätt äta när man har så fucking ont i magen. Jag brukar fan inte bli nervös en dag innan, precis när man vaknar. Det brukar komma på kvällen isåfall. Najs, jag kommer inte få i mig någonting. Det här kan suga. Jag vill inte börja skolan.  Och jag vill inte ens tänka på hur det kommer vara imorgon. Kommer säkert spy, det brukar bli så. När jag är helt förjävla nervös, inget funkar, fitta. Jag behöver göra någonting bra och roligt idag, men hur ska det hända. Jag går ut och lyssnar sån musik jag inte ska lyssna på, det kommer säääkert bli bättre.
Jag vet inte vad jag ska göra, jag blir trött på mig själv som förstör allting.

Kommentarer
Postat av: Anonym

odenplan? vilken linje ? :)

2008-08-11 @ 12:15:15
Postat av: Louise

vem är du?

2008-08-11 @ 21:47:39
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0