lol

Sååå, jag har tråk.
Typ skolan gick bra. Seriöst, just nu är franskan roligast. Alla är askuliga, förutom att jag och, hmm, Kebin? jag kommer verkligen inte ihåg, typ sög på grejset. Och att läraren, som är roligast i världen typ, kallar mig Kajsa (!) Typ sitter och kollar i bordet och skriver eller nått. Du kajsa! jag fortsätter, hallå, wtf. Jaa, louise heter jag. Gosh, men det är ruuligt som fan. :'D Och läraren var, är, lite vimsig, först så börjar hon prata engelska, very good ! oj, blabla, på franska. LOL. Sen ba, haha, ja man är lite vimsig på måndags eftermiddagarna. Ha, Oliver tyst, detär tisdag. Jag grät :') Jaa, visst låter det kul.

men nu äre krubb, kmr snart tillbaka och skriver resten som jag blev typ aggressiv på! :P

tillbaka

Men sen var det inge mer kuligt i skolan. Så vi slutade halvt två, och jag kollade klockan och ba ja jag kommer hinna med tåget 51, för det går ju bara en gång i timmen mot kårsta. Så jag gick till fyrans busshållsplats, fuck åtta min tills bussen skulle komma. Aldrig att jag orkar. Så jag började gå, fortare och fortare. Hehe blev sjukt stressad och så har jag gått heeeela den dära länga vägen från odenplan, vet inte vad den heter, så kmr jag runt hörnet, är vid typ där buss grejserna vid östra/tekniska börjar och det bara slår mig. JÄVLA HELVETE! Då kom jag på att jag kan ju ta vilket jävla tåg som helst, jag bor ju i vallentuna den här veckan. Fuck, så hade jag typ sprungit och massa shit och fått ondast i benen helt i onödan. Jag sparkade i väggen. Gosh vad jag blev aggressiv. :'( Det var säämst, så då saktade jag ner till normalt men hann ändå med det tåget. Japp, sämst :P

Nu har jag tråk :<

Kommentarer
Postat av: daniel

de e bra att du hare bäst :D

2008-08-26 @ 18:42:28
Postat av: Cecilia

Aggressiva Louise!!!!!!

Ofta hon tror att du heter Kajsa, Denice is the shit liksom!



Folk börjar kalla mig för Cissi, wtf?!?!?!?



puzz :*

2008-08-28 @ 20:08:20
URL: http://disneylandacidtrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0