lukas är bäst.

Skolan var först inte najs men sen var det najs. Kom dit klockan åtta, och eftersom jag har varit sjuk visste jag inget. Så då började vi tydligen tio. Yay, verkligen najs. Men fick träffa daniel och cormac lite. Sen chillade jag i skolan och sen började vi. Matte, fast det blev bara info. Sen estet grejen, digital bild. Höll på i photoshop. Kuligt, fast det var bara dryga saker idag. Och nej juste, man får väl typ inte skriva saker om lärare, gör nog inte det iaf, men han var bra :)

Sen skulle jag träffa daniel efter skolan, eller inte.  Och sen skulle jag träffa Linn i täby, eller inte. Men henne fick jag träffa på tåget iallafall. :D IIH, fick charmigaste presenten :) <3 puss på linn.

Och flera som jag träffade på tåget var min söta lillebror lukas och hans mormor britt, najsigt :) lukas är bäst.

Nu har jag ont i huvudet, har druckit förlite. Och min morsi jobbar natt och jag gillar det inte, men nu ska jag nog gå och kolla tv. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Linn Åkesson

niiice att du gilla den :D

pussssar

2008-08-20 @ 18:25:41
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0