jag är bäst

Vad heter den, Beverly Hills Chihuahua. Filmen, ja jag såg den igår. Lol. Den var ganska dryg och shit, skulle aldrig valt att se den om jag fick välja :P
Baby var iallafall med, så sen drog vi hem till mig :) Typ, hade det najs, badade med mina ljusgrejer som jag fick av honom i julklapp. Så jävla najsiga!! :D Det var grovt najs <3 Sen typ kollade vi den andra av mina Hughes filmer, The Breakfast Club. Gosh, älskar den filmen! Seeeeen, färgade vi Daniels hår :D Färg: Mandarin, blev typ mörkrött/orange? Eller nått, men nice price iallafall :* Viva la Bam, och sen ett försök till den tredje och sista Hughes filmen, Wierd Scinece tror jag den heter. Men då var klockan typ halv tre så jag stängde av och vi soooov. Fast jag vaknade skikandes av att en besatt liten flicka första tog mig på asset för att sedan ta överallt på mig :'( Jag var livrädd, skulle nog inte kunnat somna om sen om jag hade sovit ensam >.<

nu försöker jag ladda upp bilder från londonbilddagboken, men det segar, och batteriet på kameran dör hela tiden >.< men jag är GLAD.

Kommentarer
Postat av: daniel

du är bäst !!! <3

2008-12-26 @ 23:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0