"när du får oväntat besök" ?

Åååååååh, yellowcard på one tree hill :D <3 city of devils!!!!!!!!!!!!!! :D jag har gåshud så jväla mega. bäst.
it's hard to find angels in hell. flying alone, and, feel like i don't belong. cant tell right from the wrong,
what if i wanted you here right know?

ja, kollar one tree hill. gammla avsnitt, men whatever, det är ju så jävla bra. ska egentligeen plugga samhälle, fucking prov imorgon. men självklart ska morsan bärbara inte kunna öppna mailet med frågorna, och jag vill inte gå upp till datorn.
jao, jag klarade mig iallafall ifrån peddot idag^^
vet inte vad jag ska skriva, jag saknar daniel mest<3 har så tråkigt så jag vet inte vad. när jag kom hem ville jag sova mega, men så fort jag kom innanför dörren såg jag hur alla skor stod på skohyllan och kom då på att jag skullea, dammsuga och fixa i köket -.-' uscha busch, inte blev det någe sova av för mig. :( och självklart tappar jag mobilen när jag dammsög, men gjort det så många gånger så jag lät den falla. HA, hela shitet gick sönder. men, jag fixade det, och hittade en knapp som saknades, så nu är den bättre än tidigare :D

ni får en bild

gosh, en hare som retades men en typ TRE METER LÅNG ORM AFV :|

Kommentarer
Postat av: Linn

OFTA! :O

hur kan man sluta kolla på det? det är bäst, no matter what. det är ju fan asspännande!

nu blev jag besviken Lojsan. :p

SKÄRPNING!

2008-12-11 @ 18:05:03
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0