ouf :D

Hallojsan! :D
Jag mår feting bra, bara så att alla vet! :D Visst äre naaaajs? ;D
Iallfall, först idag vare naturkunskap. Det var typ mindre än hälften av klassen där, mega skönt. Var typ feting tyst :O Det är det aldrig annars^^ Det var drygt iallafall, satt där och nickade till med huvudet som vanligt. Alltid naturen, bästa stället att sova på xD Hah, iaf, sen vare rast, då drog jag ner till sofforna och sov lite till !
Sen vare engelska, jag, emy, nathalia och becca drog ner till sofforna för att arbeta med gruppgrejset. Men så såg vi att inga spelade pingis och vi hade aldrig gjort det i skolan. Sååå, vi körde! :D Fäään vad kuligt! :D:D:D Vi ägde faktiskt, väääldigt mycket ;) Och becca filmade, sen filmade nathalia, och becca ska lägga ut på facebook, och jag ska tydligen bli medlem där. Japp, det ska jag :D Så jag kan få se den underbara pingisfilmen :D Men så plötsligt! :| Erik (lärararen) kommer. Alla typ stannar upp och han ba: :O Jag typ stammar fram: Eeehm, we are talking english while we are playing this, game! (A)  Ehhehe, han typ, omg de snälla flickorna gör inte som dom ska :S Hahah, så vi satte oss för att jobba, men det gick inga bra, och inte bättre i datorsalen heller xD Men jävligt kuligt var det iallafall!

Nu ska jag packa mina grejer från farsi och dra till morsi, sen kommer daniel baby och sen äre kickboxning :D 

sooooooooooo looooooooooooooong pwners!

Kommentarer
Postat av: becca

hahahaha så jävla kul! :D

2008-12-08 @ 17:36:04
URL: http://bexis.blogg.se/
Postat av: daniel

säg inte pwners til landra lol XD



det är du som pwnar jue :D:D

2008-12-08 @ 21:02:27
Postat av: Anonym

Och becca filmade, sen filmade nathalia och dom ska lägga upp det på itnernett.



och sen filmade da... nej juste han filmar och fotar inte ^^ sry

2008-12-08 @ 21:24:05
Postat av: Louise

sry då

2008-12-08 @ 21:27:34
URL: http://partypussy.blogg.se/
Postat av: daniel

sry vad ?

2008-12-08 @ 21:59:42
Postat av: Emy

hahah, fan va mycket jag skrattade åt din kommentar, Louise =P

2008-12-13 @ 22:33:23
URL: http://emysplace.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0