japp.

Kollar Vinterviken och käkar Lidl glass. Det är grovt charmigt när han springer efter henne i slutet. Japp.
Nu var den slut :( Och jag är som vanligt ensam hemma. Vad ska jag göra nu då? Typ den frågan som alltid finns i mitt huvud. Och jag måste sluta vara så jävla avundsjuk. Jag mår ju bara piss av det.
Såg någe program idag, Självmord på recept. Handlade typ om depprimerade tonåringar som då fick käka antideppressivt. Men, pillrerna var inge bra. Det var pillrerna som fick dem att ta sina liv! :O Gosh, och se när den där farsan stod där och berättade om när han son ringde och shit. Jag grät som fan. Det fick mig att tänka på om de pillererna används i Sverige också, om. Äh. Iallafall, självmord löser ingenting.

Nu ska jag kolla på någon film som börjar. 30 Days and Nights. Skräckis, hoppas den är bra. Såg att Jeepers Creepers var sen efter, kommer ihåg att Maria sa att den var bra förut. Får väl se. Och Tomten är far till alla barnen. Fast den är typ slut, och vi har den. Men den är så grooovt skön! :'D



you are my everything<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0