GRATTIS, alla mammor^^

Yeah, grattis till min underbara mor som fyller år idag ! :D <3

Min dag har varit helt underbart bäst. Bestämde igår att jag, bror och Daniel skulle till täby idag eftersom tydligen båda våra mammor fyller år idag! :O Hahah, men vi bestämde ingen tid igår. Japp, så hör jag att nån kommer in i mitt rum och jag blir aggressiv och undrar varför min farsa väcker mig liksom. Så vänder jag mig om så står underbaraste Daniel där! Omg, wtf liksom. Jag tänkte vafan, drömmer jag? Haha, nepp. Fan vad underbart. Men jag blev förvånad som fän! :) Hahah, sen var det najs. Och senare drog vi till täby och fixade lite presenter.

Sen drog jag och bror till morsi och lämnade paket och fikade lite och så. Och nu sitter jag här hemma hos farsan och längtar efter Daniel så jag dör! <333


hoppas alla ute i världen har det bäst!

Kommentarer
Postat av: daniel

jag älskar dig louise <3 vi hade det verkligen bäst idag :):) puss ^^

2008-07-08 @ 22:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0