jäääääääääääpp

Yeah.
Fän, idag skulle jag changea nagellack. Men så gick jag runt lite utan det ett tag. Asså fan, det kändes helt sjukt, och kändes som om naglarna skulle typ gå sönder eller nått. Och det gjorde typ ont i början. Eller så inbillade jag mig bara. Men jag kan verkligen inte vara utan nagellack. Seriöst, sen typ i vintras har jag inte varit utan nagellack en dag. Det kommer aldrig hända.
Det är typ som att vissa inte kan gå utan smink. Jag kan inte gå utan nagellack. xD Så är det bara. Det känns naket och fult.

Dagens dag har verkligen varit helt tråkigt. Men farsi ringde tillsut iallafall och sa att han kunde skjutsa mig till Vaxholm imorgon. GREAT. Och då får jag ääääntligen träffa baby<33 Fy satan vad jag saknar dig söt! :''(

Jao, så jag drar till Daniel. Och mor min drar faen till NEW YORK! wtf är det liksom, men jaja, hon kommer säkert ha det charmigt :)

Men nu ska jag typ kolla Sex and the City kanske, om inte mor och matz har ockupperat teven. ;( Annars blir det väl att dricka oboy käka nektarin och kolla någon film kanske. Eller sova så fort som möjligt så det blir imorgon fortare! :D

Yeah, men alla får ha det så bäst tills nästa gång vi hörs :* :) puss på några av er.

speciellet på linn söt som var söti igår kväll och pratade lite när det behövdes.  <33

Kommentarer
Postat av: Linn

ååååhw sötnos <3

du betyder & då innebär det att du MÅSTE må bra!

aj löööv juuu! <3

puss

2008-07-31 @ 00:00:36
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0