JAG ÄLSKAR DANIEL MEST I HELA VÄRLDEN <3 :D :*

De senaste dagarana har varit helt fuking underbara. Och då har jag ju självklart tillbringat de med den underbaraste personen på hela jorden. <3 Jag kan inte fatta att det har gått sex månader. Det är helt sjukt. Men det är så najs. Det har varit de bästa månaderna i mitt liv. Jag har aldrig tidigare varit såhär glad och lycklig. Allt känns så jävla bra. Jag älskar dig mer än något annat, du är den enda för mig. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig baby. Du är det bästa som har hänt mig. Du gör mitt liv, älskling. <3 tack för att du finns.

Så, vi såg Hancock i fredags, igår va, japp. Den var feting najs. Askulig ibland, men roligast var ändå sen med popcornen :'''D jag har det bäst med dig.

Jag har typ precis packat färdigt det mesta inför imorgon. I veckan var jag typ taggad, idag har jag inte varit taggad. Men nu är jag ganska taggad iallfall. Hoppas det blir bra. :)

men nu ska jag dra, och jag typ dör för jag och daniel har  gjort värsta grejen, och nu är min bror jäääätteglad, fän, jag kmr itne kunna destroya det. XD

PUSS PÅ ER, SES OM EN FUCKING VECKA TYP. ska som sagt till O-ringen i Sälen. Det är slut på fredag, men sen ska jag och morsan förbi Söderhamn, så jag kommer tydligen hem på söndag nästa vecka. God damnit, det suger.

BYEEEE :*

Kommentarer
Postat av: daniel

louise jag älskar dig av hela mitt hjärta <3



du e det bästa som har hännt mig baby <3 :*

2008-07-19 @ 22:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0