tjohoooo..

en liten btw:are först, hehe, skrev fel i förra inlägget. Det heter Ung-08...


Jää, idag var jag och mor min på bio. Vi såg Mamma Mia. Den var sjukt bra. Och rolig. Haha, och nån gubbe bakom hade roligaste garvet och garvade när alla andra inte garvade så jag garvade like hela tiden åt honom. Hans garv var verkligen helt sjukt. Japp.
Och så fick jag veta att morsi har bestämt sig för att åka upp til Söderhamn. Så hon kommer vara borta från onsdag till lördag. Och farsi och de är ju just nu i GBG för att min bror ska spela Gothia Cup(?). Och Ann är med hennes barn i Skåne. Såå, ja. Jag har två hus för mig själv i *räääknar* 4 dagar. Det är naaaaajs ;D Plus att min morsa jobbar hela dagen imorgon, sen natten, ledig tisdag, men jobbar natt sen igen. Jag är väldigt ensam. Det känns fräsigt, meeen. Det är läskigt. GOSH, kom nyss på. Jag har aldrig sovit ensam. Min brorsa har ju alltid varit hemma också. Och nu ska jag klara typ fem eller sex nätter. Vafan, nä nu börjar jag snart gråta. Det här var sämst. fitta. Nån som vill komma och bo med mig hela veckan? Seriöst?
Och har precis kollat ett program, som är baserat på en sann händelse. Om en seriemördare, som bara mördar unga kvinnor, typ sexton år. Gosh :S fanfanfan.

yeah, hoppas alla har det bra. jag saknar dig mest.

Kommentarer
Postat av: Linn

JAG KAN BO MED DIG! :D

fett skoj ju!

2008-07-14 @ 00:14:52
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: daniel

jag kommer snart hem älskling <3

2008-07-14 @ 00:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0