Utkast: Idag har ...

heheh, det hära inlägget hade tydligen inte publicerats. men tror jag skrev det i fredags  kväll^^


Idag har varit en ganska dryg dag. Tidig uppstigning förr at åka och mata fiskarna hos farsi eftersom han är i Danmark. Sen åkte jag och mami till lidl och handlade.
Sen har jag typ städadat färdigt mitt rum så mkt som jag har kunnat. Det ser iaf avsevärt mycket bättre ut nu än tidigare idag. Då låg det helt seriöst kläder och grejer över hela golvet. Bara en liten gång mellan dörren och sängen. jag lovar, jag driver inte. Det är ganska typiskt mig, om ni ville veta^^^ men det är lite charmigt eller hur?  Men nu ser det great ut.
Jag saknar Daniel så ja ghåller på att dööö! ;( Men imorgon träffas vi och så ska han sleepa här <33

Och jag är fett nervös inför hypnosgrejen imorgon. Tänk om jag får reda på något jätte hemsk. n av gångerna mor gjorde det då hade hon i ett liv blivit mördad av sin pappa. I ett annat hängd. Men det blir nog kuligt.

Men nu ska jag gå och kolla på Scream 2!! GOsh, var sjukt länge sen jag såg de filmerna!

PUSS PÅ DANIEL! <3

Kommentarer
Postat av: daniel

puss på louise :D:D !!

2008-07-06 @ 21:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0