MAGNUS UGGLA!!! :DDD

Igår, hm, rättare sagt inatt kanske, bestämdes det att jag och Linn söt skulle skägga till Täby och shoppa och umgås. Och självklart försov jag mig imorse. Så hade bara en halvtimme på mig att göra allt. Men jag hann, och lite träning fick man ju av språngmarsen till tåget.
Japp, inhandlades mascara, bikiniöverdel, klänning, tights^^ Och seeeen, juste en bok också fan. Syskon kärlek heter den. Jaaa, seeen, när vi gick från bokaffären hörde jag nån komma nynnandes högt bakom mig. Så jag vände mig om för att kolla. SHIET! :DDDD Det var Magnus Uggla! :O :D Snacka om charmigt! Fy satan, jag blev helt till mig, typ nöp Linn i armen och shit. Sen följde vi efter honom till McDonalds, men han försvann spårlöst när jag för en sekund vände mig om för att kolla på de fina fiskarna. Det var sämst, men det gjorde min dag, lite. För det var en annan sak som gjorde min dag. När underbaraste baby ringde. <33

Fän, jag bävar inför den kommande natten. Sämst, men funtar faen på att typ redan innan det blir megamörk lägga mig i sängen och bara reada reada reada i min bok. Fast det kommer nog inte hända om jag känner mig själv rätt. Får väl se.
Jag saknar sötaste Daniel mest i hela världen, men han kommer hem imorgon och jag är typ gladast! :))) <3 Fän, jag längtar så jag dör. (h)

Jepp, men nu ska jag typ... Ja, vad fan ska jag göra. Finns inget att fördriva tiden med. Blir kanske lite tv, eller läsning. Gosh i'm sooo borded. :(

puss på de som har det bäst xD

Kommentarer
Postat av: Linn

HEHEHEHEH aa fan det var charmigt!

like you n' me?

hoho, <3

2008-07-14 @ 19:55:42
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0