___

Åh.

Sommarlov nu, så jävla skönt. Men känns inte som det dock. Som om att det på måndag fortfarande finns en Karbyskola som väntar på att jag ska komma dit. Som om att i fredags inte var sista gången jag åkte 'kårsta bussen' med Amie. Fan, kommer börja böla om jag skriver mer.

Kvarnen på kvällen. Kuligt, men tycker som Amie sa när vi gick till bussen efter avslutningen, nu vill jag bara dricka en hel vodka! Ja, betygen sög. Och Amie dampade med mig, men hon var bra när hon dampade på Camilla. Men alla lärare kan suga min icke existerande kuk!
Jag tror inte jag kommer komma in på fucking Danderyd, yay. Då blir det någe jävla sär cyber.

Sov hos baby sen. Alltid bäst. <3 jag saknar dig.

Nu sitter jag här och tråkar som vanligt. Undrade just var alla mina kära vänner hade tagit vägen, sen läste jag. jag går nog och svullar oboy nu, känner mig.....osynlig,  tack*






längtar inte efter måndag, läkare kan ta sin _ och använda till någon annan.
jag vet att jag är fin som jag är nu.

Kommentarer
Postat av: daniel

du är finast av alla baby.



jag saknar dig massor , jag vil lvara med dig hela tiden <3



2008-06-15 @ 00:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0